mandag den 7. februar 2011

En sløret favorit

Jeg har sjældent et mønster jeg bruger mange gange. Altså undtagen EG smækbukserne som jeg ved den søde grød har syet mange gange. Men nu kandiderer denne bluse også et mønster som er på favoritlisten.

Det er egentligt et ret enkelt mønster med raglanærmer fra Ottobre. Og det skønne ved den er, at den er let at gøre helt anderledes end sine forgængere. En hætte, en lomme, nogle stjerner, striber eller pingviner - og det er en helt anden bluse. Det eneste som undre mig er at jeg er ude at stand til at fotografere blusen. Uanset hvad jeg gør, så bliver billederne kedelige eller slørede.  Jeg har syet og fotograferet blusen her og her også.


Se lige bort fra det mega kaos som i nogle timer herskede herhjemme. Min kære gemal har købt baghøjtalere til surroundanlægget (som retteligt ikke var særligt surround uden) -og hele stuen skulle gentænkes før de kunne blive sat op.

2 kommentarer:

  1. Super smart bluse. Kan du huske hvilket nr. den er fra?
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Tak, den er fra Ottobre 1/2008, model nr 27 som jeg bare variere ud fra.
    - Katharina

    SvarSlet