fredag den 3. januar 2014

Long shot


Det tog et par uger før den unge dame tog imod den sidste kjole, jeg tror det gik på grund af den pinke lynlås i nakken... Nu har jeg vovet pelsen, og syet en kjole i mere blå nuancer - "som slet slet ikke er pigefarver, mor, og jeg kan KUN lide pigefarver".
"Nå, hvilke farver er da pigefarver?"
"pink... og lyserød"
"ikke andre?"
"lilla er også"
"hvad med rød og gul og grøn?"
"nej, det er drengefarver. Og jeg kan kun lide pigefarver"

Disney princessen Sofia er set i blå, og jeg arbejder lidt på at det også er en pigefarve, måske går det? Det er et long shot herfra. Ellers bliver den givet væk.

2 kommentarer:

  1. Det lyder nøjagtig som Kaja. Her er det også udelukkende lyserød og pink, der dur. Jeg prøver - ligesom du - at snige andre farver ind, men det lykkes kun sjældent. Her prøver jeg ofte at lade hende være med til at vælge stof i bunkerne. Ind i mellem vælger hun noget "ikke-tøset" stof. Hvis jeg bare syer uden at hun selv har været lidt inde over stofvalg, så bliver tøjet slet ikke brugt. Diva-manererne starter tidligt!
    Det er en virkelig flot kjole, så jeg håber for dig at du får solgt konceptet til hende ;-)

    SvarSlet
  2. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlet